Tenue

Alle leden van MHC Beuningen spelen in een kobaltblauw shirt met grijze bies, een grijze rok of broek en kobaltblauwe sokken. Als afwijkende kleur bij uitwedstrijden wordt in een rood shirt met rode sokken gespeeld. In deze kleding mag ook getraind worden.

De kleding is van Reece en wordt gesponsord door:
  • Bender
  • D&MS
  • Steal IT
  • Rowill
  • Austria Sport
De club schaft de shirts, broeken en rokken aan. Dit blijft ook eigendom van de club. Elk spelend lid betaalt per seizoen een bijdrage van € 25 aan het kleding leaseplan. Dit wordt bij de inning van de contributie in rekening gebracht. Hiervoor ontvang je een broek of rok, een kobaltblauw wedstrijdshirt en een rood wedstrijdshirt. Sokken dien je zelf aan te schaffen.

Nieuwe leden betalen eenmalig € 25 aan borg. Mocht je stoppen met hockeyen, dan kun je na inlevering van je kleding de borg terugkrijgen.

De clubkleding is verkrijgbaar bij onze Retailpartner Austria Sport.

Contactgegevens:
Rijksweg 209
6581 EK Malden

Als lid van MCH Beuningen krijg je hier 15 % korting op alle sportartikelen! (Met uitzondering van Strolz)

Mocht kleding niet meer passen, dan kun je bij Austria Sport de kleding omruilen. De kleding dient gewassen te zijn voordat je gaat omruilen.

Heb je nog vragen? Neem dan contact op met de Kledingcommissie via [email protected]