MHCB

Mixed Hockey Club Beuningen is opgericht op 14 april 1981 en sindsdien gegroeid tot een club met 700 leden. Hiermee behoort de hockeyclub tot de grootste sportverenigingen van Beuningen. We streven naar een succesvolle combinatie van prestatie- en breedtesport. Wekelijks trainen en spelen seniorenteams en jeugdteams op de Beuningse velden.

De prestaties van onze teams spreken voor zich de laatste jaren. De club gaat uit van eigen kracht en leidt onze spelers zelf op. Door te investeren in de kwaliteit van onze trainers en begeleiders, de bijdrage van de vele vrijwilligers en ouders is onze club een unieke plek in Beuningen waar je met plezier kunt hockeyen.

MHC Beuningen is een hockeyvereniging voor jong en oud, waar mensen kunnen sporten, ontspannen en ontmoeten. Ons uitgangspunt is hockey, waarbij iedereen kan presteren op zijn of haar niveau.

Met jouw lidmaatschap ben je lid van een hockeyclub dat gaat verder dan alleen trainen of een wedstrijd spelen. De sociale factor is voor ons belangrijk, op het veld en daarnaast. Sportiviteit, gezelligheid en betrokkenheid zijn onze kernwaarden.