Lidmaatschap

• Lijkt hockey je leuk maar wil je eerst weten of hockey echt jouw sport is?
  • Heb je nog nooit een stick vastgehouden maar altijd al willen hockeyen?
  • Weet je nog niet zeker of je lid wilt worden?
  • Wil je eerst de sfeer zowel binnen als buiten het veld voelen en proeven?
Dat kan! Wij bieden je drie gratis trainingen aan zodat je goed kunt besluiten of je definitief lid wilt worden. Bevalt het hockeyspel tijdens die proefperiode toch niet? Dan kun je eenvoudig en zonder kosten weer van je inschrijving af. Het dragen van een bitje is verplicht, mocht je die niet hebben dan kun je deze bij de bar van onze club aanschaffen. Een leenstick staat voor je klaar dus... aarzel niet en meld je vandaag nog aan als (proef)lid!

Als we je aanmelding hebben ontvangen, nemen we zo spoedig mogelijk contact met je op om jouw proeftrainingen in te plannen.

Je kunt je uitsluitend met het inschrijfformulier aanmelden. Wij kennen geen wachtlijst maar nieuwe leden dienen tenminste vier jaar oud te zijn. Lees vóórdat je je aanmeldt, eerst de informatie over de contributie