zz_Kleding Leaseplan MHCB

MHC Beuningen is met ingang van het seizoen 2016-2017 gestart met een uniform tenue voor wedstrijdkleding.

De club schaft de wedstrijdkleding aan. Elk spelend lid betaalt een "kleding-bijdrage" van € 25,00 per jaar naast de gebruikelijke jaarlijkse contributie. Hiervoor ontvang je een thuis- en uittenue. Junioren leveren deze tenues aan het eind van het seizoen weer in. Senioren leveren de tenues alleen in als ze hun lidmaatschap opzeggen. Naast de wedstrijdkleding heb je als team ook de mogelijkheid om trainingspakken te kopen.

Het officiële MHC Beuningen wedstrijdtenue
De KNHB stelt het dragen van het clubtenue tijdens het spelen van bondswedstrijden verplicht. Bij uitwedstrijden moet de kleur van het shirt en de kousen duidelijk afwijken van de kleur van het shirt en de kousen van de ontvangende vereniging.

Tijdens de competitiewedstrijden zijn spelers (vanaf de F-jes) verplicht het door de Bond voorgeschreven officiële MHC Beuningen tenue te dragen. Dit houdt het volgende in:
• grijze rok/korte broek met blauwe bies met MHC Beuningen logo
• blauw wedstrijdshirt met grijze kraag en het logo van MHC Beuningen.
• blauwe hockeysokken met MHC Beuningen logo.

Afwijkende tenue:
• rood wedstrijdshirt met grijze kraag en het logo van MHC Beuningen
• rode hockeysokken met MHC Beuningen logo.

Algemene informatie:
• Voor je eigen veiligheid speel en train je altijd met een gebits-beschermer ('bitje') en scheenbeschermers. Dit is ook reglementair verplicht gesteld door de KNHB.
• Tijdens de trainingen zijn een trainingsbroek of sportbroek en shirt of trui voldoende.
• Je speelt met speciale kunstgras- schoenen.
• Je kan hockeyspullen zoals hockeystick, schoenen (zaal of veld), bitjes en dergelijke kopen bij Intersport/Twinsport Nijmegen, Plein 1944 90, 6511 JE Nijmegen.
• De club zorgt ervoor dat elk team een keepersuitrusting heeft.

Algemene afspraken wedstrijdkleding MHC BEUNINGEN
• Aan het einde van elk seizoen leveren de jongste jeugd- en jeugdspelers alle wedstrijdkleding in originele staat weer in, behalve de sokken.
• Aan het begin van elk seizoen krijgt elk jongste jeugd- of jeugdspeler de kleding weer uitgereikt
• Het tenue wordt alleen bij wedstrijden gedragen!
• Het tenue mag niet bij de trainingen worden gedragen.
• De wedstrijdkleding wordt uitgereikt in de maten die bij de Kleding commissie bekend zijn.
• Wijzigingen in maten kunnen worden doorgegeven tijdens een aangekondigde passessie.
• De shirts worden volgens het onderstaande wasvoorschrift gewassen.
• Het is niet toegestaan om de kleding te voorzien van andere sponsorlogo’s.
• Bij de uitgifte van het kledingpakket zal een bruikleenovereenkomst worden getekend door de speler of diens ouder/wettelijk vertegenwoordiger.
• Bij verlies van een onderdeel van het tenue moet er tegen betaling een nieuw kledingstuk worden gekocht bij de Kledingcommissie.
• Indien een onderdeel van het tenue kapot is moet er tegen betaling een nieuw kledingstuk worden gekocht bij de Kledingcommissie.

Sponsoring
Alle wedstrijdkleding zal voor de komende drie hockeyseizoenen alleen voorzien zijn van de namen van onze vaste sponsoren, namelijk:
• JEE-O,
• Intersport/Twinsport,
• Hofstede Fysiotherapie

De naam MHC Beuningen en het logo van MHC Beuningen, zijn gedeponeerd en beschermd en mogen alleen met toestemming van MHC Beuningen worden gebruikt. Om vervelende situaties te voorkomen is voor alle vormen van sponsoring goedkeuring van MHC Beuningen via de Sponsorcommissie ([email protected]) vereist.

Trainingspakken
Naast de wedstrijdkleding heb je als team ook de mogelijkheid om trainingspakken te kopen. Meer informatie over de trainingspakken (Reece woven core, donker blauwe) kun je opvragen bij de Kledingcommissie ([email protected]). Zo zijn er pasmaten en informatie over de (gereduceerde) prijs beschikbaar.

De aanschaf van het Reece trainingspak is niet. Wij hopen dat de gedachte van uniformiteit je aanspreekt en dat je bij de aanschaf van een nieuw trainingspak kiest voor het door de club voorgeschreven tenue.

Wasvoorschrift
Om de bedrukkingen op de kleding goed te behouden, adviseren wij:
• De kleding binnenstebuiten te wassen
• Wasmiddel zonder bleek te gebruiken
• Te wassen bij een temperatuur van max.30º C
• De kleding niet in de droogtrommel te drogen
• Kleding helemaal niet strijken
• De kleding niet chemisch te reinigen
• Bij handwas niet te wrijven maar wel te knijpen
• Kleding niet te laten weken
• Kleding met dezelfde kleuren wassen
• Geen wasverzachter te gebruiken
• Na het wassen onmiddellijk uit de wasmachine te halen
• Kleding niet op elkaar te laten drogen
• Gebruik geen wasknijper en hang de kleding bij voorkeur los op een rek

Voor vragen kun je contact opnemen met de Kledingcommissie via: [email protected].

• Heren 1 - EHV Enschede
  • Datum: vrijdag 3-5