Coronabeleid

Laatste update: 10-06-2021

Welkom bij MHCB! We vinden het fijn om (een deel van) jullie weer te mogen ontvangen op onze mooie club! Echter moeten we ons nog steeds aan de coronamaatregelen houden die door de Rijksoverheid zijn gesteld. Daarnaast volgen wij de richtlijnen die door de KNHB worden opgesteld. Hieronder vindt u de meest recente coronamaatregelen die op ons complex gelden:

• Was vaak en goed uw handen.
  • Houd 1,5 meter afstand van anderen.
  • Blijf thuis bij klachten en laat u direct testen.
  • Iedereen registreert zich bij aankomst via de QR-code bij de poort of via onze website
Sporten in teamverband
  • Kinderen tot en met 17 jaar: Binnen en buiten gelden geen beperkingen. Sporten in groepsverband is toegestaan. Wedstrijden zijn toegestaan, onderling en wedstrijden tegen andere clubs.
  • Volwassenen vanaf 18 jaar: Binnen en buiten is sporten met maximaal 50 personen in groepsverband toegestaan. Als het nodig is voor de sportbeoefening is 1,5 meter afstand houden niet verplicht. Dit is exclusief personeel. Onderlinge wedstrijden alleen tussen sporters van dezelfde club toegestaan.
Publiek

Bij wedstrijden en trainingen mag helaas geen publiek aanwezig zijn. Na een training of het spelen van een wedstrijd dienen zowel spelers als begeleiding het terrein te verlaten.

Teambegeleiding & rijouders
  • Teambegeleiding (coach/manager/trainer): het aantal begeleiders moet beperkt worden tot het noodzakelijke.
  • Rijouders: Benodigde rijouders van uitspelende teams vallen onder teambegeleiding en mogen blijven kijken naar de wedstrijd. Zorg er wel voor dat je het aantal rijouders beperkt tot het hoogst noodzakelijke. Ouders van MHCB-leden mogen helaas niet naar de wedstrijd komen kijken.
Horeca

Op dit moment gelden er nog strenge voorwaarden als het gaat om het openen van horeca. Onze bar is daarom voorlopig nog even dicht. We zullen op een later moment kijken hoe en wanneer de bar weer open gaat. Voorlopig bieden we de volgende opties;
  • Koffie/thee zelf-service machine: direct naast de ingang van de kantine kunt u zelf koffie/thee halen. U kunt contactloos betalen. Wij vragen u deze consumptie zittend op ons terras te nuttigen.
  • Ranja voor jeugd tijdens regiocompetitie (12, 19, 26 juni): Begeleiding van jeugdteams kan na de wedstrijd zelf de ranja verzorgen. Wij zullen zorgen dat er komende zaterdagen bekertjes, kannen en aanmaaklimonade beschikbaar zijn in de kantine. Voor MHCB-teams geldt: denk ook aan je tegenstander!

Kleedkamers/Douches/Toiletten

De toiletten, kleedkamers en douches zijn beschikbaar op het MHCB-complex. Let er wel op dat je 1,5 meter afstand van elkaar houdt.