Toernooien

Bierplankentoernooi 2014

Nieuws afbeelding 22-9-2014

Jaarlijks hockeytoernooi voor jong senioren en oudere jongeren op zaterdag 18 oktober op de velden van Mixed Hockeyclub Beuningen

Het befaamde Bierplankentoernooi op de Beuningse hockeyvelden! Dit jaar (2014) werd de 24ste editie van hockeytoernooi georganiseerd. Voor degenen die dit toernooi niet kennen; deze dag staat voor een potje hockey, maar vooral voor topgezelligheid.

De wedstrijden worden gespeeld door mixed teams van minimaal 8 spelers op een half veld zonder keeper, door hockeyers en niet-hockeyers. Ook dit jaar zal er weer flink gefeest worden onder het genot van een biertje, heerlijk eten en diverse optredens.

Gedurende deze zaterdag zal het Beuningse hockeycomplex hopelijk bezocht worden door circa 250 personen. We verwachten zo'n 16 tot 20 teams. Dit alles in verschillende leeftijdscategorieën, van jong senioren tot veteranen en trimmers. Veel of weinig hockeyervaring, iedereen is welkom!

Op dit toernooi staat gezelligheid voorop, maar wordt er ook gestreden om de Gouden Bierplank! Deze bierplank gaat niet naar het team dat op het veld het best presteert, maar naar het team dat in de ogen van 'De organisatie' het best heeft bijgedragen aan het verhogen van de feestvreugde. Ook wordt er weer een Miss Bierplank gekozen.

Vanaf een uur of 09.30 tot 17.00 uur wordt er gezellig gehockeyd en geborreld. Tussen de middag krijg je een overheerlijke lunch, voor elk wat wils. Na de wedstrijden en het inmiddels bekende avondmaal, wordt het alom bekende Bierplankenfeest ingeluid!

De kosten zijn 195 euro voor maximaal 10 spelers. Elke extra speler kost 19,50 euro.

Aanmelden: stuur een mailtje naar [email protected]

En houd Facebook in de gaten: https://www.facebook.com/bierplankentoernooiMHCB

Bijlage
  • Heren 1 - EHV Enschede