Zaalhockey

Zaalhockeykampioenen

Nieuws afbeelding 29-1-2014
Onlangs hebben bijna alle 1ste en 2de teams de zaalcompetitie afgerond, en sommigen met succes. Tot nu toe hebben we 5 teams op het hoogste schavot staan en kunnen er nog meer volgen.

Wij feliciteren de kampioenen Heren 1 (Topklasse), Heren 2 (reserve-topklasse), JB2 (reserve subtopklasse), JC1 (subtopklasse) en JC2 (reserve-subtopklasse)  met het behalen van hun welverdiende kampioenschap en dat terwijl het zaalseizoen nog niet ten einde is.

H3, D2, MB3, MB5, MC3, MD1, MD2 & MD4 doen nog allen mee naar een gooi naar het kampioenschap. Wellicht kunnen we straks net zoveel kampioensteams in het clubhuis verwelkomen als afgelopen jaar. Deze teams kunnen dus alle support gebruiken.

Wensen ze allen nog veel succes tijdens de komende beslissende wedstrijden in de zaal.

• Heren 1 - MHC Roden