Klusje doen voor de club?

Nieuws afbeelding 1-6-2013

Alle kleding die op de club lag is opgeruimd en in zakken gedaan. De helft ligt inmiddels bij het goede doel, de andere helft wordt bewaard tot 1 juli 2013. Welke kledingstukken dat zijn zie je in de bijlage. Reageer naar [email protected] als je iets ziet wat van jou is.

Voor het nieuwe seizoen zijn we op zoek naar een echtpaar of 2 gezellige dames of heren die contactpersoon willen zijn voor de Gevonden en Verloren Voorwerpen. Circa 4x per jaar ga je de stapel achtergelaten kleding door en ruim je deze op. Tussendoor kun je vragen krijgen via de mail van iemand die iets kwijt is of iets heeft gevonden. Meestal komt het 1 of 2x per seizoen voor dat je iets moet toesturen naar een andere club of dat je iets moet regelen dat ons team een kledingstuk meeneemt naar een andere club.

Heeft iemand een grijs-rode stick tas met daarin zijn hockeystick gezien? S.v.p. reactie aan [email protected]

Bijlage