Toernooien

Bierplankentoernooi 2012 Groot Succes! ...Wie volgt?

Nieuws afbeelding 1-11-2012 Zaterdag 20 oktober werd een jubileumversie van het befaamde Bierplankentoernooi gehouden. Voor de 20ste keer was dit seniorentoernooi een succes! Het thema dit jaar was ‘Halloween’. Gelukkig was het redelijk weer, waren er 16 deelnemende teams, een prima lunch, een vullend diner en daarnaast nog leuke optredens. Uiteraard was er ook dit keer een Miss bierplanken (Malou van Erp) en een winnend team van de gouden bierplank (Oeteldonk). Voor een selectie van foto's klik je hier.

De bierplankencommissie houdt helaas op met bestaan. De leden willen graag volgend jaar zelf genieten van het toernooi en hopen dan ook dat er andere leden zijn van de club die dit toernooi in stand willen houden. Zie je dit zitten? Geef je dan op bij het bestuur via [email protected]!

De Bierplankencommissie

• Heren 1 - EHV Enschede