Heren 1

Nieuwe trainer/coach Heren 1

Nieuws afbeelding 16-5-2012 Het goed presterende team Heren 1 van Mixed Hockeyclub Beuningen heeft zich met ingang van volgend seizoen weten te verrijken met een nieuwe trainer/coach Richard van Wezenbeek. Heren 1 is nog volop in de race voor het kampioenschap in de 2de klasse. Promotie naar de 1ste klasse kan al in een vroeg stadium worden bewerkstelligt. Doordat de huidige trainer/coach, Joost Prick, heeft besloten elders een uitdaging te zoeken is in van Wezenbeek een goede opvolger gevonden die in het nieuwe seizoen van het vlaggenschip van MHCB een stabiele 1steklasser moet gaan maken.Van Wezenbeek, op dit moment trainer van het landelijk spelende JA1 van Union, heeft in het verleden al bewezen te kunnen acteren op dit niveau. "Wegens familie-uitbreiding heb ik vorig jaar een sabbatical opgenomen op de zondag, maar het begon toch weer te kriebelen. Na goede ervaringen met jongens- en herenteams was ik toe aan de eindverantwoordelijkheid van een serieus herenteam. Door de bevlogenheid van het bestuur en de gesprekken met spelers werd ik direct enthousiast. Voor Heren 1 geldt dat met name de wisselwerking tussen de gevestigde orde en jonge spelers goed verloopt: dit biedt uitstekende perspectieven om de talentvolle jeugd binnen MHCB op te leiden en in te passen in H1. Met de huidige spelersgroep die blijft is handhaving in de 1steklasse mijns inziens een zeer reële ambitie. Maar een promovendus kan altijd versterking gebruiken.”
In juni gaat MHCB enkele open trainingen organiseren om,zowel ervaren 1ste klasse spelers als spelers die de ambitie hebben om op dit niveau te acteren, eventueel toe te voegen aan het vlaggenschip van Mixed HockeyClub Beuningen.

• Heren 1 - EHV Enschede
  • Datum: vrijdag 3-5