Bar

Bar op Zaterdag - plan je zelf in of koop de bardienst af

Nieuws afbeelding 6-4-2012
Iedere ouder van een (jongste)jeugdlid dient 1x (per kind) per seizoen een bardienst te draaien op de zaterdag. Dit seizoen is een bardienst 2 uur en 15/30 minuten. Maak van de mogelijkheid gebruik om je in te plannen op een dag dat het jou uit komt! Circa 10 dagen van te voren worden de lege plekken door de BarOpZaterdag ingedeeld. Je krijgt hiervan dan direct een e-mail. Komt de dag/tijd je niet uit, dan dien je zelf voor vervanging te zorgen. Gebeurt dat niet, dan ontvang je een faktuur van EUR 17,50.
Het draaien van bardiensten is een verplichting die ouders aangaan bij het inschrijven van het kind bij MHCB. Wil of kun je geen bardienst draaien op zaterdag, dan is het mogelijk de bardienst voor 1 seizoen af te kopen voor EUR 15,00 per spelend (jongste)jeugdlid.

Let op: als je binnen 7 dagen of minder (dus vanaf de zondag voor de wedstrijd) jezelf afmeldt/c.q. aangeeft dat je de bardienst wilt afkopen, dan zijn de kosten EUR 17,50 voor de betreffende bardienst. Dat komt omdat we dan op het laatste moment nog akties moeten ondernemen om de barbezetting rond te krijgen.

Uitgesloten van bardienst zijn commissieleden, gastouders, coaches en bestuursleden.

Hoe vul je een bardienst in: log in op www.mhcbeuningen.nl met de code van het kind waarvoor je bardienst wilt draaien. Kies dan in de linkerkolom voor BAS, kies voor een maand, kies voor een datum en tijd en klik om je in te plannen. Let op! WT staat voor Wedstrijdtafel (gastouderschap), BH staat voor Barcoach. Hier plannen alleen gastouders/barcoaches voor in. Draai je bardienst, dan kies je voor B. Heb je een fout gemaakt, dan kun je een e-mail sturen aan [email protected].

Wil je geen bardienst draaien maar ook niet afkopen? Dan hebben we bij MHCB kleine klussen en grote klussen om te doen! Laat het weten via [email protected]. Er zijn voldoende mogelijkheden.
  • Heren 1 - MHC Roden