Mini van de Week

Wordt jij de VIP van Heren 1 a.s. zondag?

Nieuws afbeelding 1-10-2010
Speel jij in de D8 of de D11, doe dan mee met de VRAAG VAN DEZE WEEK: Wat was de uitslag WijchenH1-BeuningenH1 (oktober 2010). Uit de goede inzenders verloten wij 2 VIP-plaatsen voor de wedstrijd op zondag 17 oktober MHC Beuningen H1 - MHC Hoco H1 (Oisterwijk, momenteel de nr. 1). Stuur je antwoord z.s.m. naar [email protected]. Alleen als je hebt gewonnen krijg je bericht.
Bij iedere thuiswedstrijd van onze H1 mogen er 2 D8/D11 kinderen (jongens en/of meiden) een kijkje komen nemen achter en voor de schermen. Als jij MINI van de Week wordt, dan word je ontvangen door de Aanvoerder van H1, maak je kennis met de rest van het team, ben je bij de voorbespreking, de warming up, de wedstrijd, in de rust ga je wat drinken/snoepe en als je geluk hebt mag je bij de bespreking zijn, na de wedstrijd krijg je weer wat te drinken en ben je bij de eindbespreking. Neem je ouders e.a. mee, ook voor hen is het superleuk jou als VIP'er te zien (foto's maken......).
Wil je weten wie de andere Mini's van de Week waren en wil je hun verhalen lezen? Kijk dan op deze pagina in de rechterkolom en kies bij 'Mededelingen' voor Mini van de Week.
  • Heren 1 - MHC Roden