Hockeykampen

CD Hockeykamp MHCBeuningen

Nieuws afbeelding 1-5-2010

Beste jongens en meisjes die volgend seizoen in een D-achttal, D-elftal of C-elftal spelen,

Aan het einde van de zomer wordt er na 4 jaar afwezigheid weer een hockeykamp georganiseerd ons eigen hockeycomplex. Het D-kamp vindt eerst plaats en het C-kamp is daar meteen achteraan. Een kamp dat bol staat van hockey-activiteiten en veel (spel) plezier, een kamp met 2 overnachtingen in tenten, een kamp waarbij alles is inbegrepen: enthousiaste kampleiding, begeleiding, training, disco-avond, eten, drinken, T-shirt en prijzen. Vier jaar geleden was dit een geweldig leuk kamp. We zullen jullie vanaf nu om de paar weken de stand van zaken en extra info toesturen. Belangrijk is alvast de data in de agenda te zetten als je er bij wilt zijn. Maar denk er aan: inschrijving dient te gebeuren voor 20 mei en de betaling dient medio juni bij ons b innen te zijn. Zie verder bijlage en posters in het clubhuis. Er is plaats voor 100 kinderen per kamp.

Bij vragen kun je altijd bellen met onderstaand telefoonnumer of een mailtje sturen.

Sportieve groet,

Maurice Vrolijks,

Xandra Misseyer

Ignaat verhees ( 06-53536868)