Leuk teamuitje! Shell Jeugddag voor E, D en C jeugd

19-5-2009

SHELL JEUGDDAG: jouw team màg het niet missen!!

Van 22 t/m 30 augustus 2009 ben je van harte welkom in het Wagener Stadion bij het Rabo EuroHockey Nations Championships Men & Women, kortweg het RABO EK 2009.
De Nederlandse dames strijden in poule A om de Europese titel tegen Azerbeidzjan, Engeland en Rusland. In poule B spelen Duitsland, Ierland, Schotland en Spanje.
De Nederlandse heren nemen het in poule B op tegen Frankrijk, Polen en Spanje. In poule A zitten België, Duitsland, Engeland en Oostenrijk.
Het sterke deelnemersveld zal ongetwijfeld leiden tot een spannende competitie met spetterend hockey!

Rondom het stadion valt ook genoeg te beleven en te doen. Net als vorige jaren is er weer een Shell Kids City!

Op de 1e dag van het toernooi, zaterdag 22 augustus, zal de Shell Jeugddag plaatsvinden. Alle jeugdleden van de hockeyeverenigingen (E, D en C-categorie) kunnen samen met hun leeftijdgenootjes heel veel hockey en aan fantastische spellen meedoen.

De KNHB heeft, in samenwerking met Shell een programma samengesteld waarvoor jeugdleden zich kunnen inschrijven. Wedstrijden kijken en hockeyen in Shell Kids City, het kinderparadijs waar je kunt hockeyen met en tegen je vriendjes en andere leeftijdgenootjes, trucjes leert tijdens de clinicis en vele andere activiteiten.
Kortom één groot feest voor kinderen. Door de grote belangstelling voor de Shell Jeugddag is e organisatie genoodzaakt om de kinderen in te delen in groepen, die op een door hen vastgesteld tijdstip worden ingepland in Shell Kids City; zo kan iedereen op een veilige manier hockeyen en zich uitleven!

Maar er wordt natuurlijk niet alleen gehockeyd op de Shell Jeugddag. Ook kan je deze dag hockey op topniveau gaan kijken. Kinderen kunnen de wedstrijden bekijken die in het stadion worden gespeeld. De dames van het Nederlands Elftal spelen om 13.30 uur tegen Azerbeidzjan en de heren van het Nederlands Elftal spelen tegen Polen om 15.30 uur.

Verder zou het leuk zijn als de kinderen verschijnen in een oranje outfit of hun clubtenue (shirt) aantrekken. Dit geeft een geweldige atmosfeer tijdens de wedstrijden.

Het programma van zaterdag 22 augustus:

09.15 – 10.30 uur     Shell Kids City blok I
09.30                    Dames Spanje - Schotland

10.30  - 11.30 uur     Shell Kids City blok II

11.30                             Dames Duitsland – Ierland

11.30 – 12.30 uur     Shell Kids City blok III

12.30 – 13.30 uur     Shell Kids City blok IV

13.30                    Dames Nederland – Azerbeidzjan

15.30                    Heren Nederland – Polen
17.30                    Dames Engeland - Rusland

19.30                    Heren Spanje – Frankrijk
* De kinderen worden vooraf ingedeeld in één van de vier blokken.

De kosten verbonden aan de Shell Jeugddag zijn:

Prijzen voor de kinderen: € 12,50 per kind (incl. toegangskaartje en een verrassing)

Prijzen voor volwassenen: gratis toegangskaartje voor 1 begeleider per 4 kinderen, extra toegangsbewijzen voor volwassen zijn te bestellen à € 12,50. Wij vragen je zorg te dragen voor de kinderen tijdens de Shell Jeugddag door begeleiding van 1 volwassene voor max. 4 kinderen.

Je kunt parkeren bij de RAI, hiervoor kun je één of meer parkeerkaarten bestellen á € 9,00 per kaart. Vanaf deze parkeerplaats rijden er gratis pendelbussen naar het Stadion.

Inschrijving vindt plaats op volgorde van binnenkomst en vol = vol.

Vul het inschrijfformulier (zie bijlage) duidelijk en compleet in. De volledig ingevulde inschrijfformulieren kun je retour zenden tot uiterlijk 8 juni a.s.,  naar KNHB, t.a.v. Frank van Barneveld, Postbus 2654, 3430 GB Nieuwegein of per fax naar 030-7513401.

De toegangskaarten en overige informatie worden tijdig naar de contactpersoon, die op het formulier staat vermeld, toegezonden. Wij hopen jullie met zoveel mogelijk enthousiaste kinderen terug te zien op zaterdag 22 augustus a.s. in het Wagener Stadion.

Meer info over het Rabo EuroHockey op www.rabo-ekhockey.nl