In memoriam Herman Leenders

17-4-2021
Zaterdagmorgen bereikte ons het droevige bericht dat erelid Herman Leenders is overleden. Herman was al geruime tijd ernstig ziek en het ging de laatste dagen heel slecht met hem.

Met het overlijden van Herman verliezen we als vereniging een man die zich sinds 1990 vol enthousiasme en met enorm veel betrokkenheid inzette voor MHC Beuningen. Niet alleen bij de bouw van het clubhuis, maar ook gedurende lange tijd op vrijdagmorgen met de groep vrijwilligers die ons complex onderhouden. Zijn enorme inzet is niet voor niets in 2011 beloond met een lintje en in 2020 met een erepenning die hij kreeg opgespeld door de burgemeester van Beuningen.

Herman heeft een enorme bijdrage geleverd aan het bereiken van ons 40-jarig jubileum en het is dan ook extra verdrietig dat hij juist in deze voor MHCB zo feestelijke periode is overleden. Maar Herman en zijn dochter Anja, die ook al jaren bij ons hockeyt, hebben ons laten weten dat zij graag zien dat de jubileumfestiviteiten doorgaan en dat we vieren waar Herman zo hard aan heeft bijgedragen.

Vanuit het bestuur en de vereniging staan we stil bij het overlijden van Herman en zijn grote betekenis voor de vereniging. We leven mee met zijn familie en wensen hen heel veel sterkte bij het verwerken van dit ongelofelijke verdriet. We gaan je missen Herman!

Bestuur MHCBeuningen en Stichting Hockey Beuningen
Alle leden van de club