Nieuwe coronamaatregelen per 2 oktober 2020

Nieuws afbeelding 2-10-2020
Beste leden en ouders,

afgelopen week zijn de coronamaatregelen landelijk verder aangescherpt. Inmiddels is duidelijk wat dit voor ons als club betekent. We hebben alle aanvullende maatregelen voor je op een rij gezet. Lees ze goed door dan kom je niet voor verrassingen te staan:
  • Tot en met de herfstvakantie zijn er tijdens trainingen, oefen- of competitiewedstrijden geen ouders/publiek welkom op ons complex. Bij trainingen zijn alleen de trainers aanwezig.
  • Bij wedstrijden zijn alleen de coaches en/of managers, coronaverantwoordelijken en uiteraard de scheidsrechters aanwezig.
  • Ben je als jeugdteam op zaterdag op onze club te gast, dan ben je welkom met een coach en/of manager en een zo minimaal mogelijk aantal rijouders.
  • Bij uitwedstrijden mag alleen een beperkt aantal rijouders mee.
  • Na een training of wedstrijd vertrekt elk team direct naar huis. Op het terras nablijven is helaas niet toegestaan.
  • De kleedkamers zijn gesloten, voor alle teams! Van jeugdteam tot Dames 1 en Heren 1 en onze gasten.
  • De luifel aan het clubhuis is voorlopige weer open (om bijvoorbeeld onder te schuilen op 1,5 meter afstand).
  • De bar/kantine is gesloten.
  • Het materialenhok is alleen beschikbaar om materialen af te halen (1 persoon per team).
  • Het keepershok is alleen beschikbaar om de keepersspullen af te halen (1 keeper tegelijk).
  • De toiletten zijn open. Houd wel 1,5m afstand.
  • Registratie blijft verplicht:
    • Wanneer? Altijd en elke keer
    • Wie? Iedereen vanaf 13 jaar
  • Voorlopig werken met 1 coronacoördinator per team. Deze coördinator handhaaft de bovenstaande regels.
Hopelijk krijgen we corona samen weer snel onder controle, zodat we weer op een normale manier van het hockeyen kunnen gaan genieten. Voor de rest van onze coronamaatregelen kun je het coronabeleid nalezen.

Bedankt voor jullie inzet!

Hartelijke groet
Bestuur van MHCBeuningen