Start jeugdtrainingen

4-5-2020

Beste leden en ouders van leden

Vanaf vandaag gaan de trainingen weer starten op MHCB voor de (jongste)jeugd.
Het zal van ons allemaal wat aanpassing en inspanning vragen, maar we hebben er alle vertrouwen in dat we nog een leuk vervolg aan het seizoen kunnen geven. Voorlopig is het voornaamste doel elkaar weer te zien en lekker te kunnen bewegen!
Er geldt een aantal regels waar we ons aan moeten houden. Zo zijn er speciale looproutes naar de  velden gemaakt. Kijk thuis goed op het nieuwe trainingsschema op welk veld je traint.
Daarnaast is er een Corona Verantwoordelijke aanwezig die de materialen aan de trainers uitreikt, deze desinfecteert  en toeziet op het naleven van de RIVMrichtlijnen op het complex. Deze persoon is te herkennen aan een geel hesje.
De Gemeente gaat samen met ons toezien op de naleving van de richtlijnen. Niet naleven van de regels zal leiden tot boetes, een toegangsverbod voor overtreder(s) of een team,  in het ergste geval kan gemeente  het gehele complex weer sluiten.
In de bijlage treft u de voorwaarden aan en het aangepaste trainingsschema.
Verder hebben wij PER DIRECT vrijwilligers nodig die tijdens de trainingstijden als Corona verantwoordelijke toezicht kunnen houden op het naleven van de regels op het terrein en die de trainingsmaterialen uit willen reiken aan de trainers. Je krijgt hier uiteraard nadere instructies over. Het zal gaan om tijden tussen 17.30 en 21.00. Dit toezicht is een vereiste om open te mogen en te blijven vanuit het Sportprotocol.
Wil jij je hiervoor aanmelden dan horen we dat graag zo snel mogelijk via [email protected]

We hopen dat iedereen weer met veel plezier gaat hockeyen #SamenSterk

• Heren 1 - MHC Roden