Rabobank Clubkas Campagne

Nieuws afbeelding 13-5-2019

Ben je ook lid van de Rabobank? Van 14 mei tot en met 29 mei 2019 kunnen leden van de Rabobank Rijk van Nijmegen op MHCB stemmen voor de Rabobank Clubkas Campagne.

De Rabobank heeft 250.000 euro te verdelen over deelnemende verenigingen en stichtingen. MHCB wil het geld van de Rabobank besteden voor de aanschaf van nieuwe hockeysticks voor bijvoorbeeld proeftrainingen en Sjors Sportief, om op deze manier zoveel mogelijk jeugd te laten kennismaken met de hockeysport.

Ieder lid van de Rabobank kan op 5 verenigingen of stichtingen stemmen (maximaal 2 stemmen per club). In Beuningen doen meerdere verenigingen en stichtingen mee, waaronder MHCB en HVB (Hardloop Vereniging Beuningen). Meerdere MHCB-leden rennen bij HVB mee.

Elke stem is geld waard. Dus hoe meer stemmen een vereniging of stichting krijgt, hoe meer geld dit oplevert. De leden die mogen stemmen, ontvangen van de Rabobank voorafgaand aan de stemperiode een persoonlijke code en uitleg over de stemperiode.

Ben je lid van de Rabobank? Stem dan tussen 14 en 29 mei op MHCB en HVB!

En vraag ook aan familie, vrienden, buren en kennissen om te stemmen!

Geef ons jouw stem van dinsdag 14 mei t/m woensdag 29 mei 2019 op www.clubkascampagne.nl/rvn

Over hoe het werkt ontvang je als lid van de Rabobank begin mei post.

STEM!