Dames 1

Dames 1 met Mini van de Week

Nieuws afbeelding 16-3-2015 Sinds afgelopen zondag is Dames 1, dankzij snel schakelen van bestuur, gestart met wederinvoering van de Mini van de Week.

Iedere thuiswedstrijd van D1, worden zij vergezeld door 2 mini’s van de week. Deze mogen een complete wedstrijddag meemaken met Dames 1.

Zo zijn ze bij de wedstrijdbespreking, krijgen ze een Mini v/d Week polo met daarop alle handtekeningen van de D1 speelsters, mogen ze meedoen aan de warming up, inslaan, Shake Hands en de Yell op het veld. Daarna nemen zij de bal uit en doen ze samen een poging om de keeper van de tegenstander te passeren.

Na de wedstrijd zijn ze bij de korte eindbespreking, lopen ze mee uit (om applaus in ontvangst te nemen) en mogen ze ook nog een broodje mee eten.

Gisteren is de spits afgebeten door Froukje Ambrosius en Jolie Jansen. Beide speelsters van M6E1, en deze meiden hebben superleuke middag gehad.

Ook de speelsters van D1 hebben genoten van de Mini v/d Week.

• Heren 1 - EHV Enschede
  • Datum: vrijdag 3-5