Zaalhockey

MHCB JB1 ongeslagen zaalkampioen!

Nieuws afbeelding 9-2-2015

Zondag  8 februari  jl. zijn de B1 jongens ongeslagen kampioen geworden in de zaal. Na een competitie waarin geen enkele wedstrijd verloren werd en het doelsaldo na 8 wedstrijden al op 73 voor en 9 tegen stond, moest er toch nog wel minimaal één wedstrijd gelijk gespeeld om werkelijk het kampioenschap binnen te slepen.

De jongens waren uiterst gemotiveerd om de laatste twee wedstrijden tegen Nijmegen en Wageningen te winnen.  Na de start tegen Nijmegen werd al snel duidelijk dat Beuningen het sterkere team was. Ondanks de vechtlust van Nijmegen wisten de B1 jongens van Beuningen met 5-1 te winnen. Ook de tweede wedstrijd tegen Wageningen waar eigenlijk al niets meer vanaf hing, werd met 9-1 gewonnen.  De keeper van de B1 die het laatste deel van de wedstrijd als veldspeler meespeelde, wist er nog bijna 10-1 van te maken. Maar die bal ging helaas net naast het doel.

Dankzij de geweldige inzet van de jongens zelf en hun trainers Thijs en Coen Peeters  werd dit fantastische resultaat met  87 doelpunten voor en slechts 11 tegen behaald . De zaalcompetitie werd met een champagnedouche afgesloten. Proficiat jongens!

• Heren 1 - MHC Roden