NIEUWJAARSFEESTJE vrijdag 8 januari 2016

Nieuws afbeelding 10-12-2015 Het Bestuur van MHCB wenst u heel fijne feestdagen en een feestelijke jaarwisseling toe. De nieuwjaarswens doen wij graag persoonlijk tijdens de Nieuwjaarsborrel. Op vrijdag 8 januari 2016 willen wij graag met jullie een toost uitbrengen op een Sportief 2016.

We maken er een gezellig feestje van. Het clubhuis wordt sfeervol aangekleed, er is muziek en ook dit jaar weer is er een aantal jubilarissen die 15 en 25 jaar lid zijn!
De Nieuwjaarsborrel wordt gehouden in het clubhuis van MHC Beuningen van 20.00 uur - 01.00 uur.

Leden die 25 jaar lid zijn: Laurens Frösch, Vivian Gerrits, Huub Has en Anja Leenders en Sven Weijers. Zij krijgen een vermelding op het Jubilarissenbord!

Leden die 15 jaar lid zijn: Luuc van Blitterswijk, Janne Verhees, Eric Allard, Hans van Blitterswijk, Carola van der Werf, Kitty van der Vooren-Berns, Leonie Teunissen, Hans van de Bosch, Erna Niënhaus, André van der Sterre, Desiree van Schaik, Myrthe Schram, Gijs Hamerslag, Pim de Bruijn, Thijs Wouters, Tessa Uijt den Boogaard, Roald van den Bosch en Jetty Keesman.
  • Heren 1 - MHC Roden