Evenementen

Rabobank Hockey World League

Nieuws afbeelding 17-5-2013

Speciaal voor Jeugdteams en Studenten zijn er unieke acties om extra aantrekkelijk naar de Rabobank Hockey World League te komen op H.C. Rotterdam om het Nederlands Elftal Dames én Heren aan te moedigen.

Jeugdactie

Een leuk uitje om het jaar met je jeugdteam af te sluiten! Speciaal voor de Jongste Jeugd t/m de C-teams kent de Rabobank Hockey World League Semi-Final 2013 een kortingsactie. Dit gaat via de teambestelling, die bestaat uit vijftien toegangskaarten: tien kinderen en vijf volwassenen. U krijgt op deze manier €10 tot €22,50 korting. Gaan er meer dan tien kinderen of vijf volwassenen mee, dan zijn deze uiteraard bij te bestellen. Op http://www.hockey.nl/28801/kaartverkoop staat het in inschrijfformulier.

Studentenkorting

Studenten krijgen 25% korting op toegangskaarten voor de Rabobank Hockey World League Semi-Final 2013. De minimale bestelling bedraagt tien kaarten voor een speeldag. Kijk voor het bestelformulier op http://www.hockey.nl/28801/kaartverkoop.

Meet & Greet met onze Oranje helden

Kom naar Rotterdam en ontmoet iedere dag jóuw held van Oranje. Voorafgaand of na de wedstrijd van Nederland zijn er speelsters of spelers aanwezig die handtekeningen uitdelen en met jou op de foto willen.

Afscheidswedstrijd voor Teun de Nooijer

Op zondag 23 juni, de heren finaledag van de Rabobank Hockey World League in Rotterdam, wordt om 14.30 uur een afscheidswedstrijd gespeeld voor Teun de Nooijer. Tijdens deze afscheidswedstrijd speelt een wereldelftal tegen een elftal met (oud-)internationals. Het wereldelftal bestaat uit de beste spelers uit verschillende landen waar De Nooijer tegen heeft gespeeld. Het wereldelftal neemt het op tegen een Nederlands Elftal bestaande uit (oud-)internationals van de periode 1994-2012, de periode waarin Teun de Nooijer uitkwam voor Nederland. Kom 23 juni naar al deze internationale toppers kijken!