Technische Commissie

Selectietrainingen

Nieuws afbeelding 11-5-2013

Achter de schermen wordt alweer hard gewerkt naar komend seizoen. Vast onderdeel zijn de selectietrainingen van de prestatieteams in de juniorenlijn. De prestatieteams worden ingedeeld aan de hand van twee beoordelingsformulieren van de coach/trainer van het huidige team, een beoordeling van de selectietrainingen en de TC bekijkt regelmatig wedstrijden waarvan de beoordelingen worden meegenomen.

Na de selectietraining wordt een eerste indeling gemaakt. Er blijven voor de 1ste teams dan circa 18 – 20 spelers over. In juni zullen ongeveer zes extra trainingen volgen met deze groep. Uit deze groep blijven 14 spelers over voor het 1ste team. Streven is om de teams voor aanvang van de zomervakantie bekend te maken. De spelers krijgen individueel een oproep voor deze training in de tweede helft van april. Bij deze uitnodiging zit ook een bijlage waarin wordt vermeld wat het inhoud om in een prestatieteam te spelen. De club verwacht dat je je hieraan committeert.

De selectietrainingen zijn voor de A-jeugd op maandag 6 mei, B-jeugd op dinsdag 7 mei, D-jeugd meiden op woensdag 15 mei en de C-jeugd en jongens D op donderdag 16 mei.