Evenementen

Win een sportoutfit voor je hele team!

3-5-2012 Ons BoB- promotieteam heeft onlangs een bezoek gebracht aan uw club. Namens u hebben zij een foto ingezonden die meedoet aan onze 'BoB-prijsvraag'. U kunt deze foto bekijken door de applicatie 'BoB-prijsvraag' te openen op www.facebook.com/ROVGelderland.

Wilt u een sportoutfit voor een compleet team t.w.v. 1250,- euro naar eigen keuze* winnen? Stem dan op de foto van uw club! De club van de foto met de meeste stemmen wint! Momenteel staat voetbalvereniging VDZ uit Arnhem aan kop met 2 stemmen. Wilt u winnen dan zult u (wanneer de situatie niet veranderd) sléchts 3 stemmen nodig hebben!

Nergens kunt u makkelijker een sportoutfit voor het hele team t.w.v. 1250,- euro winnen! Dus surf snel naar www.facebook.com/ROVGelderland, open de 'BoB-prijsvraag' en stem!