TOP SHELF shirts en sokken zijn binnen

Nieuws afbeelding 27-10-2011
Bij Top Shelf zijn de MHCB-shirts en de MHCB-sokken vanaf nu te koop! Geef bij de kassa aan dat je lid bent van MHCB en je krijgt meteen 10% korting!

Met ingang van 1 september is “Top Shelf”  de nieuwe hoofdsponsor van onze hockeyvereniging.   Momenteel wordt door het bestuur alles in werking gesteld om Top Shelf  op ons hockeycomplex op korte termijn voor iedereen zichtbaar te maken.
De selecties van Heren 1, Dames 1, jongens A1 en meisjes A1 zullen straks met nieuwe Top Shelf wedstrijdshirts en pakken op het veld verschijnen. De nieuwe MHCB clubshirts, -broeken, -rokken, -sokken en pakken  zijn straks voor alle leden bij de Top Shelf vestiging in Beuningen te verkrijgen.
De samenwerking met Top Shelf biedt MHCB leden en de vereniging  vele aantrekkelijke voordelen waarvan wij er een aantal willen noemen
Bij  de aankoop van hockeyattributen ontvangt u bij Top Shelf een directe ledenkorting van 10%. Momenteel worden er speciale “MHCB-Top Shelf” ledenpassen vervaardigd. Het vertonen van de speciale ledenpas geeft u recht  op een directe korting van 10% op het hockeygerelateerde assortiment. Tevens geeft deze ledenpas recht op speciale aanbiedingen, acties of kortingen op het overige winkelassortiment.  Via onze clubwebsite kunt u straks uw MHCB – Top Shelf kaart zelf aanvragen.
Met de directie van Top Shelf is vervolgens overeengekomen dat van alle door MHCB leden aangekochte hockeyattributen, een deel van de gerealiseerde opbrengst als extra sponsorbijdrage afgedragen wordt aan MHCBeuningen.  Met uw aankopen bij Top Shelf steunt u dus direct onze vereniging!
Omdat de MHCB - Top Shelf passen op dit moment nog niet beschikbaar zijn heeft de directie van Top Shelf aangeboden om de korting voor MHCB leden nu al van toepassing te laten zijn. Het bestuur heeft daarvoor de namenlijst  van MHCB-leden aan Top Shelf beschikbaar gesteld. De ledenlijst ligt bij de kassa van de Top Shelf vestiging.  Vraagt u bij de kassa dus om de 10% korting op uw hockey gerelateerde aankopen dan zal door de kassamedewerkster eerst gecontroleerd worden of u daadwerkelijk op de ledenlijst van MHCBeuningen staat.
Het bestuur van MHCBeuningen is bijzonder verheugd met de nieuwe samenwerking met Top Shelf. Uw bezoek aan Top Shelf Beuningen bevelen wij u dan ook van harte aan.
Rest ons nog om u namens het bestuur een bijzonder plezierig en sportief hockeyseizoen toe te wensen, met sportieve groet, Bestuur MHCBeuningen, Wilfred Sleijffers