Evenementen

Borrel, kampioenen en barbecue: 22 mei

Nieuws afbeelding 11-5-2011
Op 22 mei staat de laatste zondagmiddag borrel van dit seizoen gepland! Vanaf 14:00 uur zorgt de evenementencommissie weer voor een hapje en een drankje! Ook zal er weer dansbare muziek ten gehore worden gebracht...Dus de voetjes mogen deze middag weer van de vloer!!!
Tevens zullen deze middag de kampioenen bij de seniorenteams gehuldigd worden.

Om het seizoen goed af te sluiten wordt er, net als afgelopen jaar, een barbecue georganiseerd, vanaf 17:00 uur. Alle seniorleden en andere geïnteresseerden zijn welkom om gezellig mee te eten! Voor deelname aan deze barbecue zullen kaarten verkocht worden door de evenementencommissie. De prijs van één 'barbecue-kaart' bedraagt €8,50. De kaartverkoop sluit op 13 mei 2011.
We willen de aanvoerders van de seniorenteams vragen om binnen hun team te inventariseren met hoevelen zij willen komen barbecueën, en dit door te geven. Er kunnen uiteraard ook individueel kaarten gekocht worden.

Kaarten zijn te koop bij leden van de evenementencommissie, of via email: [email protected]

We hopen velen van jullie te zien op 22 mei!
Lars, Anniek, Kim, Elleke en Simone

Er zijn nog geen reacties, plaats uw reactie hieronder

Reageer op het nieuws