Evenementen

Meld je favoriete Sportman, sportvrouw, sporttalent of sportploeg aan!

Nieuws afbeelding 21-10-2010

Meld je favoriete Sportman, sportvrouw, sporttalent of sportploeg aan!
De aanloop naar de verkiezing van de Beuningse sportman, sportvrouw, sporttalent en sportploeg van het jaar gaat weer van start. Reeds jaren wordt om de 2 jaar de sportverkiezingen van Beuningen Sportief gehouden. De vorige editie was in 2008 wat maakt dat wij en u dit jaar opnieuw gaan kiezen!

Voor wie is deze sportprijs
- Sporters woonachting in de gemeente Beuningen.
- Sporters welke geregistreerd staan als lid bij een van de Beuningse sportverenigingen.

De Prijzen:
sportman :€ 750,-- / sportvrouw:€ 750,-- / sporttalent :€ 250,-- sportploeg :€ 750,--
Daarnaast is er een aanmoedigingsprijs voor alle genomineerden.

Hoe gaan de verkiezingen:

1.
.

Sportvereniging en de inwoners van Beuningen kunnen hun persoonlijk favoriet, onder vermelding van hun motivatie mailen naar  [email protected].

Wij roepen dus de sportclubs en inwoners van Beuningen op hun favoriete sporters aan te melden. Dit kan tot en met 31 oktober 2010.

2.
.

Een onafhankelijke commissie met o.a. enkele oud-sporters bekijkt alle aanmeldingen en kiest uiteindelijk de drie genomineerden per categorie.

3.
.

De inwoners van Beuningen kiezen via de website www.beuningensportief.nl uit deze genomineerden. Daarnaast geeft een vakjury haar oordeel. Deze twee uitkomsten bij elkaar bepalen de uiteindelijke winnaar per categorie.

Vanaf 29 november 2010is het mogelijk om uw stem uit te brengen op de website van Beuningen Sportief. Via deze site kunnen bewoners van de gemeente Beuningen op hun favoriete kandidaat stemmen! Zo wordt het echt een prijs van én voor inwoners van de gemeente Beuningen.

Sportmanifestatie op zondag 19 december 2010
Op 19 december 2010 vindt er een sportmanifestatie plaats in het Beuningen on Ice paviljoen in Beuningen. De exacte invulling van deze avond houden wij nog even geheim, maar deze avond is speciaal voor de sporters van Beuningen. Tijdens deze avond zal de officiële bekendmaking plaatsvinden van de verkiezingen voor de sportman, sportvrouw, sportploeg en aankomend talent van 2010.

Voor meer informatie: Beuningen Sportief,
Wolfgang Hendrix