LENTESPEKTAKEL 24 mei

Nieuws afbeelding 14-5-2010

Op maandag 24 mei (2e Pinksterdag) mogen álle jongens en meisjes uit de F, E en D8-categorie komen hockeyen, SAMEN met hun vader of moeder.

De ontvangst is om 11.00 uur en er wordt gespeeld van 11.30 tot 13.00 uur.

Alleen aangemelde kinderen kunnen meespelen, er mogen geen niet-hockeyende broertje/zusjes meedoen, het is immers geen familietoernooi. De vader of moeder hoeft geen hockeyervaring te hebben! Graag zoveel mogelijk een eigen stick meebrengen, lukt dat niet hebben we er een te leen op de club.

Inschrijven kan t/m maandag 17 mei via de mail: [email protected]

Geef de naam van het kind op, in welk team het nu zit én de naam van de ouder. We vragen €2,00 per stel bij de wedstrijdtafel bij aanvang toernooi voor versnaperingen. Na afloop staat er een lichte lunch klaar. Je wordt door de Jongste Jeugdcommissie samen ingedeeld in een team met andere kinderen en hun papa’s en mama’s!

Dus kids en ouders, durven jullie?
Lentegroetjes van de Jongste Jeugd Commissie