Arbitrage

Spelregels Jongste Jeugd

Nieuws afbeelding 25-3-2010

Kleine wijziging op spelregels Jongste Jeugd

In overleg met de districten is er, i.v.m. de veiligheid, een kleine aanpassing doorgevoerd inzake "Vrije Slagen in en binnen 3 meter (3-tal)/ 5 meter (6-tal) van het doelgebied”.

De overige spelregels blijven onverkort van kracht, met als kanttekening dat de regel rondom de self-pass als volgt moet worden geïnterpreteerd; de self-pass moet niet, maar mag worden toegepast. We zijn blij met het feit dat veel verenigingen de regels van 3-,6- en 8-tal hockey op hun site plaatsen. Wilt u, indien u deze regels ook bij u op de site heeft staan, controleren of u de juiste versie heeft? U kunt de laatste versie van deze spelregels vinden onder deze link.