Wees zuinig op ons sportcomplex!

18-3-2010
Kom je op ons sportcomplex, denk er aan dat je gebruik maakt van materialen die nog jaren gebruikt moeten worden en dat het voor niemand prettig is om in een materialenhok te komen waar pionnen ingegooid zijn, dat je traint op een veld waar nog andermans materialen liggen en dat je bijkletst op een terras dat vol ligt met peuken, glas en papiertjes.
Aan een ieder het verzoek er voor te zorgen dat na een training/wedstrijd de materialen netjes worden opgeruimd en niet achterblijven op de velden. Dat geldt natuurlijk ook voor afval, s.v.p. in de afvalbakken werpen.

Bedenk dat er op het hockeycomplex géén beroepskrachten zijn die betaald worden om de rotzooi van een ander op te ruimen.

Dus: ruim s.v.p. je eigen rommel op en wees zuinig op andermans spullen.

Ook gebeurt het nog veel te vaak dat de veldpoorten open blijven staan waardoor alles en iedereen het veld op kan lopen. S.v.p. de aanwijzingen op het bord volgen en de poorten sluiten.

Alleen op deze manier kunnen we langer gebruik maken van de materialen en houden we het sportcomplex voor ons allemaal mooi en schoon.