Nederlandse hockey-applicatie voor de iPhone

13-1-2010

Wie snel is kan nog net de applicatie Hockey NL downloaden: de eerste applicatie die je op de hoogte houdt van de hockey-competitie in Nederland. De applicatie bevat ook de spelregels, clubinformatie (adressen, telefoonnummers, tenue en dergelijke) en geeft je de mogelijkheid om via push notificaties op de hoogte te blijven van de nieuwe standen. Net als bij veel voetbalapplicaties draait alles om standen, uitslagen en het programma.

Je kunt een team instellen als ‘jouw’ team, zodat je met de icoontjes onderin het scherm snel de standen, uitslagen en het programma van jouw club kunt zien. Ook kun je een aantal favoriete teams instellen, zodat je andere teams in de poule in de gaten kunt houden. De applicatie maakt gebruik van gegevens van de KNHB, waardoor de gehele Nederlandse hockeycompetitie te volgen is.

Downloaden:Hockey NL(tijdelijk gratis, daarna €1,59)