Rabo ClubSupport: Jouw stem is geld waard!

Nieuws afbeelding 5-9-2022
Vanaf 5 september a.s. kun je als Rabolid weer stemmen op de Rabo ClubSupport. Stem nu direct in de Rabo App of online op rabobank.nl/clubsupport

Fijn als jij op MHCBeuningen stemt. Ieder Rabobank lid mag 3 stemmen uitbrengen. Naar rato van het aantal stemmen dat wij als club krijgen, ontvangen we een sponsorbijdrage van Rabobank Rijk van Nijmegen. Je kunt je 2e stem geven aan SHB (de Stichting Hockey Beuningen) en we stellen het op prijs als je je derde stem aan Hardloop Vereniging Beuningen doneert.

Mede dankzij de opbrengst van vorig jaar (€ 921,15) hebben we een mooie speeltuin gebouwd voor onze jongste bezoekers.

Dit jaar sparen we voor een pannakooi voor hockey. Een pannakooi is een klein, afgesloten speelveld. Omdat de afmetingen kleiner zijn dan die van een regulier hockeyveld is deze kooi bij uitstek geschikt om te werken aan de functionele techniek. Door te trainen in een pannakooi verbeter je techniek, coördinatie en samenspel in de kleine ruimte. Jeugdteams met jongere spelers kunnen volledige partijvormen spelen in deze kooi.