QR registratie bij bezoek aan club

Nieuws afbeelding 3-9-2020
In verband met COVID-19 moet iedereen vanaf 13 jaar zich verplicht registreren. Heb je je niet geregistreerd? Dan mag je het MHCB-complex helaas niet op! Registreren is gelukkig heel eenvoudig:

Hoe?
Je kunt op 3 manieren registreren
  • Scan de QR-code met je mobiel vanuit thuis; Deze is elders op de website te vinden.
  • Scan de QR-code met je mobiel aan de poort bij MHCB
  • Of open de website handmatig: https://www.mhcbeuningen.nl/registratie
Je kunt je registreren als lid of als gast. Tip: ben je je lidnummer vergeten? Registreer jezelf dan even tijdelijk als gast!

Wanneer?
Altijd! Of je nou naar MHCB komt om te trainen, een wedstrijd te spelen of om naar een wedstrijd te kijken; je dient jezelf ALTIJD te registreren!
Dus ook doordeweeks bij trainingen? Ja. Altijd!

Wie?
Iedereen! Leden, ouders, gasten etc. dienen ten alle tijden geregistreerd te zijn tijdens hun bezoek aan MHCB. Attendeer dus ook je ouders, broertjes/zusjes, vrienden/vriendinnen, tegenstanders én teamgenoten op deze registratieplicht!

QR code