Denktank

27-4-2020 Activiteiten denktank per thema met kartrekker:
  • Cultuur: Jos Brekelmans. O.a. bezig met Super Sundays.
  • FinanciĆ«n: Coen Peters. Bezig met sponsoring, businessclub en financiĆ«le mogelijkheden.
  • Ledenwerving en behoud: Niels Stolk. Bezig met de verplaatste lentefeesten. Eline Litjens is benaderd.
  • Organisatie: Desiree Klaassen. Beschrijft de zaken en poogt met commissie de site voor de zomer operationeel te krijgen.
  • Sportief aanbod: José Groenen. Bekijkt beleidsplan en ambitie met Joost en Camilla. Advies van Sjors Eerdhuijsen. Documenten zoeken voor vrijwilligersbeleid, beloningsbeleid etc.
  • Mobiliseren vrijwilligers: Mark van den Broek ondersteund door Jaap Burgers.
  • Verder zitten in het projectteam: Jan Pieter Pak, Kirsten Daniels, Jan Derksen, Jaap Burgers, Joost Alkemade en namens het bestuur Erik Bollen.