Kampioenen

MD4 kampioen op laatste speeldag

Nieuws afbeelding 17-2-2019

Zondag 17 februari zijn de meiden D4 van MHCB kampioen geworden in de zaal. In december werden de eerste twee wedstrijden gespeeld en toen zag het er nog niet naar uit dat ze eerste zouden worden; één wedstrijd gelijk gespeeld, de andere verloren. Op de overige speeldagen werd alles gewonnen. Op de slotdag waren er nog drie kandidaten voor het kampioenschap: De Kromhouters, Arnhem en Beuningen uiteraard. De eerste wedstrijd was tegen de Kromhouters, waar op de eerste speeldag nog tegen werd verloren. Keepster Evi hield de ploeg met een paar schitterende reddingen in de wedstrijd. Daarna liepen de meiden van Beuningen over de Kromhouters heen. Einduitslag 8-2! Arnhem had ondertussen gewonnen, dus moest Beuningen de laatste wedstrijd tegen Upward ook winnen. Na een ruststand van 3-1, werd er met 6-2 gewonnen en was het kampioenschap een feit!

Anne, Noortje, Anne-Sophie, Evi, Amber, Do, Jasmijn, Duna, Isis, Isa, Suus, Maud én de coaches Mark, Judith en Indra gefeliciteerd!