Hockeykampen

Met korting naar hockeykampen.nl

Nieuws afbeelding 10-3-2018
Kom met 2 of meer vriendjes en krijg een super leuke korting! Zijn jullie namelijk met minimaal 3 dan krijgen jullie allemaal 10 extra korting! Super toch? Gebruik hiervoor de code "MHCBeuningen10"!

Start jouw zomervakantie op MHC Beuningen
Van 9 t/m 11 juli, in de eerste week van de zomervakantie, organiseert Hockeykampen.nl een gaaf hockeykamp op MHC Beuningen! Dit is voor iedereen tussen de 6 en 14 jaar!

Wat kan je verwachten?
Samen met jou gaan wij een groot feest neerzetten met hockeytips en tricks, een nieuw thema (nog even geheim), de tofste begeleiding en als klapper een clinic van een topspeler.

Naast een geweldig hockeyavontuur, verzorgen wij tijdens dit kamp een sportieve lunch en lekkere tussendoortjes voor de nodige sportenergie. Kom jij dit avontuur samen met ons beleven?

Voor wie is het?
Dit hockeykamp wordt georganiseerd voor alle hockeyers tussen de 6 en 14 jaar. Waarbij niveau geen rol speelt, iedereen is welkom! Wij delen de groepjes in op leeftijd en niveau, dat is wel zo leuk. Dus kom samen met vriendjes en vriendinnetjes en start je zomervakantie op de club.

Prijs normaal: € 199,-
Prijs tot 1 juni: € 179,-
Met 2 vriendjes: € 169,-

Aanmelden: http://www.hockeykampen.nl/hockeykamp_Beuningen.php

Zien wij jou in de zomer bij MHCBeuningen?