Kampioenen

Meiden C1 zaalkampioen!

Nieuws afbeelding 9-2-2018
MC1 van Beuningen onder leiding van Meghan en Belle is het gelukt om het kampioenschap binnen te halen in de 1ste klasse. Zaterdag 3 februari werd de eerste wedstrijd met 5-0 gewonnen van Over-Betuwe. De meiden begonnen wat zenuwachtig, maar na een kwartier vielen de eerste doelpunten. Doordat Bemmel MC1 van QZ MC1 had gewonnen, wisten de Beuningse meiden al dat ze ook bij verlies kampioen zouden zijn. De focus was daardoor wat weg en daar wist Nijmegen MC2 goed van te profiteren. Eerder werd er met 13-1 van Nijmegen gewonnen, maar de laatste wedstrijd werd helaas met 3-1 verloren. Door het goede keepwerk van Ruby bleef het daar bij.
Ondanks het verlies konden Ruby, Britt, Mérin, Babette, Daphne, Suus, Maerle, Danique en Lola toch het kampioenschap vieren. Ze bleven Bemmel voor door 9 doelpunten meer te scoren.