Arbitrage

Gezocht! Vrijwilliger voor indelen scheidsrechters jeugdelftallen

Nieuws afbeelding 30-8-2017

We zijn met spoed op zoek naar een vrijwilliger die de scheidsrechters voor de jeugdelftallen op zaterdag wil indelen. Verscheidene personen zijn gevraagd, maar tot dus ver is het niet gelukt om de functie in te vullen. De tijd dringt, want voor zaterdag 9 september zijn nog geen scheidsrechters ingedeeld.

Wat houdt de functie in?
Zodra de wedstrijdsecretaris de wedstrijden van de junioren ingepland heeft, kan jij de scheidsrechters gaan inplannen. Hierbij kan je meestal vooruit werken. Voor de eerstelijns- en oudere juniorenteams heb je die tijd zeker nodig, omdat je daarvoor senioren nodig hebt. Met de basisindeling ben je een tot twee uur per week kwijt. Marcel Peters, die het vorig seizoen deed, wil je graag helpen en zorgen voor een goede overdracht.

Heb je interesse?
Neem dan contact op met Henk Visser via [email protected].