Sporten in de Carnavalsvakantie

Nieuws afbeelding 31-1-2016 Wil jij bewegen en plezier maken in de Carnavalsvakantie? Kom dan naar Beuningen Samen in Beweging voor alle jeugd. Onder leiding van trainers, assistenten en pedagogisch medewerkers van GO for Kids, hockey club MHCB en turnvereniging de Hazenkamp, kun je springen, hangen, rollen en zweven op de diverse spectaculaire toestellen. Deze keer hebben we Basketbal vereniging Challenge Beuningen erbij gevraagd om een knallende basketbal clinic te verzorgen.Verder wordt er knotshockey voor de kleintjes gespeeld en een clinic/wedstrijdje hockey voor de grote.
Beuningen Samen in Beweging in de Tinnegieter op vrijdag 12 februari ‘16.
Voor iedereen die het leuk vindt (wel of geen lid van de Hazenkamp / GO for Kids / MHCB). 09.15 uur aanwezig zijn, 09.30 tot 11.00 uur voor 4 t/m 6 jarigen 11.15 uur aanwezig zijn, 11.30 tot 13.00 uur voor 7 t/m 12 jarigen
De kosten zijn € 3,00 te betalen bij binnenkomst. Kledingvoorschrift: gymschoenen, korte broek/legging, t-shirt. Let op: in verband met de veiligheid mogen jongere kinderen niet meedoen bij een oudere groep. Andersom is wel toegestaan.
Deze GO for Sports & Play is een samenwerking van de Buurt-sportcoaches Beuningen Samen