Gratis hockeyen bij MHCB

Nieuws afbeelding 30-1-2016 Zit jij in groep 2 of 3 van de basisschool en vind jij het leuk om te leren hockeyen op de gezelligste hockeyclub in de regio? Meld je dan aan bij Mixed Hockeyclub Beuningen voor gratis proeftrainingen tot aan de zomer!

Er zijn 75 plaatsen beschikbaar voor de speciale trainingen die vanaf 1 maart tot aan de zomervakantie, iedere zaterdagochtend van 09.00 – 10.00 uur gegeven gaan worden. De hockeyclub zorgt voor sticks en andere hockeymaterialen. De kinderen moeten zelf voor sportschoenen en -kleding zorgen.
Let op: VOL = VOL', dus haast bij het inschrijven is geboden! Aanmelden kan via:[email protected] onder vermelding van: 'Proefabonnement Stickies 2016'.
N.B.Ook je jongere broertje of zusje is welkom bij MHCB bij de Funkeys of de Puppies.

Voor meer clubinformatie zie ook :www.mhcbeuningen.nl