Shirtsponsoren gezocht

Nieuws afbeelding 20-3-2016

In de ALV van maart 2016 is het Kledingleasplan goedgekeurd. Dat betekent dat we nu verder op zoek gaan naar shirtsponsoren! Er is nog ruimte beschikbaar op de linkermouw, de rechtermouw en de achterkant. Wil jouw bedrijf naamsvermelding op 750 spelende MHCB-leden? Op de uit- en de thuisshirts? Laat het ons weten! Stuur een e-mail aan [email protected]. Medio april zullen de shirts worden besteld.

De clubopbrengsten worden onder meer gerealiseerd uit de ledencontributie, barmarge en sponsorinkomsten. Naast de kostenverlagende maatregelen zijn in de afgelopen tijd ook aan de opbrengstenkant belangrijke acties ondernomen die bij zullen dragen aan het gezonder maken van onze clubexploitatie.

Een nieuw initiatief dat de vereniging belangrijke baten kan opleveren betreft het kledingleaseplan. Tijdens de ALV van november jl. heeft het bestuur dit plan aan haar leden voorgelegd. Met het kledingleaseplan kunnen behoorlijke sponsoropbrengsten gerealiseerd worden die de club op dit moment mist en goed kan gebruiken.Extra sponsorinkomsten dragen bij aan de totale opbrengsten van de club en voorkomen de noodzaak om opnieuw een contributieverhoging door te voeren. Voor het seizoen 2016-2017 zal er dan ook geen contributieverhoging worden doorgevoerd.

Het kledingleaseplan zorgt voor "uniformiteit” in de uitstraling op het veld. Alle wedstrijdspelende leden (senioren, junioren en jongste jeugd) ongeacht het wedstrijdniveau krijgen dezelfde outfit met dezelfde uitstraling en sponsoruitingen!

In de afgelopen maanden is met verschillende leveranciers gesproken over de levering van de kleding. Het is de bedoeling dat MHCBeuningen in de kleding investeert, vaste sponsors vindt en de kleding 3 jaar zal gebruiken. Na deze termijn van 3 jaar wordt de kleding opnieuw aangeschaft, voorzien van (evt. nieuwe) sponsoruitingen en weer voor 3 jaar ingezet. Voor het gebruik van de kleding wordt aan ieder lid dat competitie speelt, jaarlijks een kledingtoeslag van EUR 25,00 per persoon doorberekend.

De bedoeling is dat begin van het seizoen het kledingpakket aan het team verstrekt wordt. Aan het eind van het seizoen worden de kledingpakketten weer ingeleverd. Kledingstukken die tussentijds vermist of beschadigd zijn, kunnen altijd bij de club ingekocht worden. Uit- en thuissokken worden eenmalig verstrekt en hoeven niet aan het eind van het seizoen te worden ingeleverd.

Het kleding pakket bestaat uit:
1) uit- en thuisshirt
2) wedstrijdbroekje of –rokje
3) uit- en thuissokken

Het kledingplan draagt bij aan de realisatie van een evenwichtige en gezonde clubbegroting waarbij uniformiteit in de uitstraling van wedstrijdspelers op ieder niveau bereikt wordt. Het bestuur is van mening dat hier sprake is van een "win-win” -situatie.

Wilfred Sleijffers

Bestuurslid HTZ