Feestelijke zondag

Nieuws afbeelding 8-9-2015

Aanstaande zondag spelen er maar liefst 8 teams van MHC Beuningen een thuiswedstrijd. Zoals bijvoorbeeld de Dames Veterinnen, de Heren Veteranen B, al onze Heren teams, dus ook Heren 1 en bovendien ook nog Dames 1 en Dames 6. De overige teams spelen ook maar dan natuurlijk uitwedstrijden. Wij rekenen op mooie en sportieve wedstrijden met veel kijkplezier en spektakel voor de toeschouwers. En om deze dag ook nog eens op een fantastische manier af te sluiten hebben wij de legendarische Keessie, de smartlappenzanger, weten vast te leggen.

Kortom, heel veel redenen om naar de club te komen. Om onze teams aan te moedigen, om gezellig met elkaar te genieten van het hockeyen. En natuurlijk om de dag en misschien wel het weekend af te sluiten met ouderwetse meezingers en smartlappen. Wij nodigen jullie allemaal van harte uit. De eerste wedstrijd start om 10.00 uur. Dames 1 speelt om 12.45 uur en Heren 1 om 14.45 uur. Kijk op www.mhcbeuningen.nl voor het volledige programma. Keessie sluit de dag met optredens na de wedstrijd van Heren 1. Allemaal komen!!! Tot zondag.