Exclusieve koop- en pasavond voor leden MHCB 18.00-21.00 uur

Nieuws afbeelding 19-6-2015 In samenwerking met het bestuur van MHCBeuningen organiseert onze club-hoofdsponsor "Topshelf Beuningen” voor onze leden, hun partners en familieleden op maandagavond 29 juni tussen 18.00 en 21.00 uur een speciale koopavond ! Tijdens deze speciale MHCB koopavond kan er bij Topshelf uitgebreid geshopt worden. De hele winkel met haar brede assortiment sportieve- en vrije tijdsartikelen is geopend!

Natuurlijk willen we aan het begin van het hockeyseizoen weer "tip top" op het veld verschijnen. Daarom is het handig om nog vóór de zomer je spullen uit te zoeken, te passen en te bestellen. Wil jij met je team in het nieuwe hockeyseizoen ook een eigen sportoutfit hebben voor de wedstrijd en/of de training? Op maandagavond bestaat uitgebreid de gelegenheid om teamkleding te komen passen. Ook het bestuur van MHCB zal op deze leuke MHCB-avond aanwezig zijn om vragen ten aanzien van de teamsponsoring te kunnen beantwoorden.

Voor ieder MHCB team hebben wij voor speciale kledinglijsten gezorgd die bij Top shelf klaar liggen. Hierop staan onder meer je naam en de namen van je teamgenoten genoteerd. Na het passen zal de juiste kledingmaat door Topshelf medewerkers op de bestellijst gezet worden. Natuurlijk moet je er nog wel even voor zorgen dat je teamsponsors vindt die de kleding voor je team willen sponsoren. TopShelf sponsort jouw team alvast met een zeer aantrekkelijke korting op je teamoutfit! Als op 29 juni de teamkleding gepast en besteld kan worden, weet je zeker dat jouw hockeyteam, bij aanvang van het seizoen, er helemaal klaar voor is!

Alleen op maandagavond 29 juni krijgen MHCB leden 10% kassakorting op het gehele TopShelf assortiment. Met uitzondering van het MHCB wedstrijdshirt en -sokken (10% korting) is er een eenmalige MHCB kassakorting van maar liefst 20% op alle hockey gerelateerde producten van toepassing. Let op ! De kortingen zijn niet van toepassing op al afgeprijsde producten of in combinatie met andere Topshelf acties.

Er wordt gezorgd voor koffie en thee met een lekkere versnapering bij ontvangst. Gedurende de avond wordt er door TopShelf medewerkers op lekkere hapjes getrakteerd.

We maken er een hele leuke avond van dus tot maandagavond 29 juni !