Arbitrage

Afronden digitaal wedstrijdformulier

Nieuws afbeelding 1-12-2014 Inmiddels 3 seizoenen geleden zijn we gestart met de introductie van het digitale wedstrijdformulier. Alweer ruim een seizoen worden alle wedstrijden met het digitaal wedstrijdformulier afgerond.

Het percentage afgeronde wedstrijdformulieren ligt hoger dan tijdens het tijdperk van de papieren wedstrijdformulieren. De hockeybond heeft als doel een eerlijke competitie naar tevredenheid van de leden en met snelle informatievoorziening.

Om die reden streeft de hockeybond er naar om het percentage afgeronde digitale wedstrijdformulieren nog hoger te krijgen. Tevens streeft de hockeybond er naar om de uitslagen en standen zo snel mogelijk te publiceren.

Daarmee heeft iedere betrokkene snel een actueel beeld van zijn competitie.

Om die reden is in het bondsreglement (artikel B.10) opgenomen dat digitale wedstrijdformulieren op de dag zelf dienen te worden afgerond. Er wordt geadviseerd om als captain/teambegeleider samen met de scheidsrechters het formulier af te ronden. Bij wijze van spreken door samen met de mobiel van het veld af te lopen.

Deze email is bedoeld om voor de vereniging inzichtelijk te krijgen welke wedstrijden met welke reden niet zijn afgerond. Wij hopen hiermee met elkaar de informatievoorziening nog beter en sneller te krijgen.

De secretaris, penningmeester en de wedstrijdsecretaris zullen wekelijks per email een overzicht krijgen met een overzicht van de digitale wedstrijdformulieren waarin onregelmatigheden zijn geconstateerd.

Onderaan deze email staat een specificatie van digitale wedstrijdformulieren met onregelmatigheden.

Voor nadere vragen kunt u contact opnemen met uw districtskantoor.

Met vriendelijke groet,

Competitieleiding KNHB