Veldhockey junioren

Funkey Hockey voor 4 en 5 jarigen
Voor de allerkleinsten is er Funkey Hockey (V-hockey). Funkey Hockey is bedoeld voor alle kinderen van 4 en 5 jaar en wordt gegeven op de woensdagmiddag. Funkey Hockey is goed is voor de motorische ontwikkeling van uw kind, maar bovenal heel erg leuk. Via spelletjes maken zij kennis met stick en bal. Mocht je meer willen weten, mail dan naar [email protected].

Jongste Jeugd 6 – 10 jaar
Bij de Jongste Jeugd draait het om drie kernwaarden plezier, leerzaam en veilig. We trainen een keer in de week en in de herfst en het voorjaar spelen we wedstrijden op zaterdag. Daarnaast organiseren we met een aantal clubs in de omgeving oefentoernooien en sluiten we het seizoen feestelijk af met een slottoernooi. Wil je meer willen weten of wil je drie keer gratis meetrainen om te kijken of je hockey leuk vindt, mail dan naar [email protected].

Jeugd 11- 18 jaar
Ben je tussen de 11 en 18 jaar dan spelen we in het najaar tot december 10 wedstrijden en na de carnavalsvakantie tot de zomer ook 10 wedstrijden. In de winter doen we mee aan de zaalhockey competitie. Waar mogelijk organiseren we nog oefenwedstrijden. We trainen twee keer in de week. Heb je belangstelling of vragen, mail dan naar [email protected].